איך שמלות כלה קצרות כבשו את הכלות הישראליות?

מזג האוויר הישראלי תופס את כולנו, מדי קיץ, בשיא החום והלחות. דווקא עונת הקיץ, שהיא העונה שבה כולנו אוהבים לבלות בחוץ, לשבת במסעדות על חוף הים, להשתזף ולקחת חלק פעיל באירועים, היא גם העונה שמביאה איתה את הטמפרטורות הגבוהות ביותר, לפעמים עד כדי מצבים בלתי נסבלים של ממש. בכל הנוגע לעולם החתונות, שמלות כלה קצרות כבשו את הכלות הישראליות, ולא בכדי – הן פשוט נותנות להן חופש פעולה מקסימלי ונוחות מושלמת. אז מה כדאי לדעת על שמלות כלה קצרות?

שמלות כלה קצרות – אין לזה תחליף

בסופו של דבר, יום החתונה הוא אחד הימים הכי חשובים בחייה של הכלה. כאשר כל העיניים נשואות אליה, היא יודעת שהיא צריכה להיראות במיטבה, ולהפגין לוק נינוח לאורך כל הערב. משום שכך, שמלות כלה קצרות הפכו אהובות ביותר על הכלות הישראליות. עם כל החום שמסביב, הצילומים המפרכים שמתפרשים על פני כל היום, הלחץ הפנימי שגורם לא פעם להזעות ולחום – שמלות כלה קצרות מאפשרות גוף להתאוורר, גם באיזורים העליונים של הגוף וגם באיזורים התחתונים שלו.

שמלות כלה קצרות יכולות לשמש גם כשמלה ראשונה וגם כשמלה שניה

שמלות כלה קצרות לא פעם נתפשות בתור שמלות שניות, ללוק המסיבתי של הערב, אבל בפועל לא מעט כלות בוחרות שבשמלות כלה קצרות גם כשמלה ראשית לערב. הרבה כלות בוחרות להוסיף לשמלות כלה קצרות מעין של לטקס החופה, ואז להסיר אותו לזמן הריקודים. מדובר כאן על יתרון מושלם של נראות ונינוחות.

עיצוב שמלות כלה קצרות לא צריך להיות מפרך ומייגע

שמלות כלה קצרות מגיעות במגוון עיצובים, וניתן להתאים אותן לגוף הספציפי של כל כלה בנפרד. אצלנו בסטודיו קלייר שמלות כלה תוכלי למצוא אין ספור עיצובים שונים של שמלות כלה קצרות, שכל אחד ואחד מהם יכול לקבל בדיוק את המידות שמתאימות לך. בצורה הזו, אם את מתחתנת בחודשי האביב והקיץ, שמתאפיינים במזג אוויר חם לאורך כל שעות היום – את תוכלי לקבל את הפתרון המושלם ליום החשוב והמרכזי ביותר בחייך. נתראה!

נגישות

נשמח לשמוע ממך