באילו אולמות וגני אירועים משתלבות שמלות כלה בוהו שיק?

סטייל הבוהו שיק הוא אחד הסטיילים הכי מבוקשים ואהובים בשנים האחרונות. יותר ויותר כלות נוטות לעצב את החתונה שלהן בסגנון בוהו שיק, ולבחור במקומות שמשתלבים עם הסטייל הזה בצורה טבעית יותר. בהתאם, אותן כלות גם בוחרות שמלות כלה בוהו שיק על מנת שהאירוע כולו יקבל מסגרת אחידה, יפהפיה וברורה, יחד עם כל האלמנטים הרלוונטים לעולם הבוהו שיק. אז איפה שמלות כלה בוהו שיק משתלבות בצורה הכי טובה? באולמות? בגני אירועים? ובאיזה סטייל הם צריכים להיות כדי להתכתב איתה? הנה כל הפרטים שמעניינים אתכן בדרך לבחירה האישית שלכן.

שמלות כלה בוהו שיק – סגנון כפרי ומלא בחופש

את סגנון הבוהו שיק מאפיינים ערכים כמו חופש, קלילות, רעננות ונינוחות. בהתאם, שמלות כלה בוהו שיק מעוצבות בצורה הרבה יותר חופשיה ונעימה מאשר שמלות כלה קלאסיות, ונעשה בהן שימוש בבדים קלילים שמתיישבים בצורה נוחה מאוד על הגוף. אווירת החופש הזו והרוח החדשה של הבוהו שיק צריכים לבוא לידי ביטוי גם במקום האירוע, אז איך זה קורה?

ובכן, שמלות כלה בוהו שיק מתכתבות יותר עם גני אירועים ואולמות שמעוצבים בסגנון כפרי מאשר עם גני אירועים ואולמות אורבניים. מקומות שמשלבים הרבה טבע ירוק, צמחיה, עצים ועלים יחד עם לוכדי חלומות, תחרות ומנדלות בעיצוב שלהם הם מקומות שיתכתבו בצורה מושלמת עם שמלות כלה בוהו שיק.

אל חשש – שמלות כלה בוהו שיק יכולות להתאים לכל מקום

גם אם בחרתן להתחתן במקום אורבני שמייצג את העיר במיטבה, עדיין תוכלו להתחתן בהם עם שמלות כלה בוהו שיק. משהו בשבירה בין האלגנטיות של המקום, נורות הלד והבניינים הגבוהים שמסביב יחד עם השמלה שמשדרת המון חופש מאפשר משחק מעניין שגם יצטלם טוב וגם יאפשר לכן להרגיש הכי בנוח בגוף של עצמכן.

שמלות כלה בוהו שיק קונות בקלייר

אנחנו בסטודיו קלייר מציעות המון עיצובים חדשניים ויפהפיים של שמלות כלה בוהו שיק, כשכולן מיוצרות מהבדים הטובים והאיכותיים ביותר, ושומרות על האלמנטים המובילים של סטייל הבוהו שיק. צרו איתנו קשר ונשמח לפגוש אתכן אצלנו!

נגישות

נשמח לשמוע ממך