האם כל אחת יכולה להיות מעצבת שמלות כלה?

הרבה נשים שואפות ללמוד את מקצוע העיצוב במטרה להיכנס לעולם החתונות ולרכוש לעצמן מקצוע מהמם ומרגש. לעומת זאת, לא כל אחת מהן תוכל להפוך להיות מעצבת שמלות כלה, משום שעל מנת למלא את התפקיד הזה נדרשות לא מעט תכונות אחרות שקריטיות למילוי התפקיד בהצלחה, שלא בטוח שהן מכירות אותן. יצאנו לבדוק האם כל אחת יכולה להיות מעצבת שמלות כלה, וחזרנו עם כמה תשובות שרלוונטיות מאוד עבורכן – הכלות.

מעצבת שמלות כלה צריכה להיות, בראש ובראשונה, סבלנית

סבלנות היא תכונת המפתח של מעצבת שמלות כלה, ויש לכך כמה סיבות:

1. הסבלנות תשרת מעצבת שמלות כלה בעת יצירת קולקציות חדשות. הקולקציה לא פשוט נופלת עליה משמיים, והיא צריכה סבלנות רבה כדי לדייק כל פרט בדרך לשמלות המושלמות.

2. הסבלנות היא קריטית במערכת היחסים שמתקיימת בין מעצבת שמלות כלה לבין הכלה עצמה. כלות רבות מגיעות לחוצות אל הסטודיו, ולפעמים פגישה של שעה יכולה להתארך גם מעבר לה. ללא סבלנות, הכלה לא תרגיש בנוח ופשוט תצא במסע החיפושים אחר סטודיו שיכול לתת לה שירות סבלני וטוב.

מעצבת שמלות כלה בלי יצירתיות – לא נוסחה שעובדת ביחד

מעצבת שמלות כלה חייבת, אבל חייבת להיות יצירתית. נהוג לצאת לשוק עם קולקציות חדשות לפחות אחת לחצי שנה, כלומר קולקציה ייעודית לעונת הקיץ כמו גם קולקציה ייעודית לעונת החורף. כמובן שמעצבות ומעצבים רבים בוחרים לצאת עם קולקציות נוספות בין לבין, והמפתח לכל אלו הוא היצירתיות.

מעצבת שמלות כלה צריכה לשמור על ראש פתוח, לשאוב השראה, ולהפגין לא פחות מ-100% יצירתיות בתהליך העבודה שלה.

מעצבת שמלות כלה צריכה להעניק יחס אישי ולהפגין יחסי אנוש מדהימים

הכלות שנכנסות אל הסטודיו צריכות את כל תשומת הלב שבעולם, כי מדובר על תהליך בחירת השמלה שהוא מרגש וחד פעמי. מעצבת שמלות כלה שאינה שומרת על אדיבות, חיוך על הפנים ויוצרת סביבה אווירה נעימה – אינה תוכל לשרוד במקצוע.

אנחנו מזמינות גם אתכן להגיע לסטודיו שלנו, סטודיו קלייר שבכפר סבא, ולהנות מכל אלו ועוד רבים בדרך לשמלה המהממת שלכן!

נגישות

נשמח לשמוע ממך