האם מחיר שמלת כלה חייב להיות גבוה?

ארגון החתונה שלך מביא איתו המון הוצאות. בתקופה אחת של תכנון את תמצאי את עצמך פתאום כותבת צ'קים על סכומים שעדיין לא יצא לך להוציא מהכיס בבת אחת, ותקבלי הצעות מחיר שיגרמו לך לחשוב פעמיים על סגנון החתונה שלך. כן, הסך הכללי של ההוצאות סביב החתונה שלך עומד להגיע לכ-100 אלף שקלים, ולכן את צריכה להגיע מחושבת ולקבל החלטות מושכלות כדי לשמור על תקציב שמתאים לך והולם את היכולות שלך. יצאנו לבדוק בשבילך האם מחיר שמלת כלה חייב להיות גבוה, או שהאם הוא יכול להוות אי של שפיות בתוך כל המחירים הגבוהים שקיימים היום בשוק.

מחיר שמלת כלה – הגיעי עם תקציב מוכן מראש

סביר להניח שאם כבר התחלת לתכנן את החתונה שלך, שמעת כבר על לא מעט אופציות של מחיר שמלת כלה. היום כלות רבות משקיעות את מיטב כספן בשמלה, ומוכנות לשלם מחירים של בין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח עבור שמלה בודדת, ולפעמים אף יותר.

על מנת לא לחרוג מהיכולות שלך, מומלץ להכין תקציב מוכן מראש ולהגיע איתו אל חיפושי השמלה שלך. ייתכן וברגע האמת תצטרכי להתגמש בכמה מאות שקלים לכאן או לשם, אבל כל עוד תישארי בטווח שמתאים לך – זה יכול להיות פתרון מצוין.

האם מחיר שמלת כלה הוא תמיד גבוה כל כך?

אז לא, לצד אותן כלות שמשלמות מחירים שמורכבים מ-5 ספרות, קיימות גם לא מעט כלות שלא מוכנות לעבור את הגבול, וקובעות עם עצמן תקציב ממוצע לצורך רכישת השמלה. לצורך הדוגמה, קיימות היום שמלות כלה שנעות בין מחירים של כ-5,000 ש"ח ל-7,000 ש"ח, וזהו הטווח הממוצע עבור המחירים. לצד טווח זה, חשוב גם להכיר בטווחים הנמוכים יותר, שמביאים איתם שמלות איכותיות ויפהפיות לא פחות.

סטודיו קלייר – מחיר שמלת כלה של עד 4,900 ש"ח

אנחנו בסטודיו קלייר מציעות קולקציה עשירה מאוד בשמלות כלה יפהפיות, שכל אחת ואחת מהן שומרות על מחיר של עד 4,900 ש"ח. בואי אלינו לסטודיו ותגלי שהמחיר הנמוך מביא איתו איכות מדהימה ומקצועית, ומגוון עיצובים שיוציאו אותך מרוצה ב-100%. מחכות לטלפון ממך!

נגישות

נשמח לשמוע ממך