האם שמלות כלה זולות נושאות איתן גם מראה זול?

אחד הדברים שאתן הכי רוצות להימנע מהן ביום החתונה שלהן הוא מראה זול. זה נכון לתחום האוכל שצריך להיות מוגש בצורה אסתטית ומכבדת, זה נכון לתחום העיצוב שצריך להשרות אווירה נעימה על כל יושבי המקום, זה נכון לתחום המשקאות שיוגשו לאורך האירוע וכמובן שזה נכון גם לתחום הסטייל והלוק שלכן. השמלה שבה אתן עומדות לבחור עומדת להשפיע באופן ישיר על האירוע ועל האווירה בו, אבל אל דאגה – זה ממש לא אומר שאתן צריכות להשקיע אלפי ועשרות אלפי שקלים בשביל זה. היום ננפץ יחד את המיתוס סביב שמלות כלה זולות, ונגלה לכן שהמראה שלהן, להבדיל מהמחיר, ממש לא חייב להיות זול.

שמלות כלה זולות – הסודות שמאחורי העיצוב שלהן

סביב שמלות כלה זולות מסתובב מיתוס ברור – המחיר הזול מביא איתו איכות זולה ומראה זול. לעומת זאת, המציאות מראה לנו תמונה אחרת לגמרי שסותרת לחלוטין את המיתוס – גם שמלות כלה זולות יכולות להיראות לא פחות ממושלמות!

על מנת להגיע לשמלות כלה זולות יש להקפיד על לא מעט סודות עיצוביים חשובים ביותר, שכוללים בתוכם את הבדים הטובים ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר, תפירה במקומות שונים ברחבי העולם וכמובן שילוב של אלמנטים שונים בצורה חכמה, מחמיאה והחשוב ביותר – זולה.

הכל מתגלגל לצרכניות

בסופו של דבר, המחיר של שמלות כלה זולות נקבע בהתאם לתהליך שאיפשר את העיצוב שלהן, ממש בדומה לשמלות כלה יקרות. ככל שתהליך העיצוב יהיה יקר יותר, החל משלבי התכנון והעיצוב על הנייר, דרך רכישת הבדים ועד העבודה בפועל על תפירת השמלה – כך גם מחירי השמלה יהיו גבוהים יותר. לעומת זאת, כאשר הליך התכנון מתבצע בצורה חכמה ומושכלת, ניתן לגלגל לצרכניות, אתן – הכלות, מחירים הרבה יותר נוחים.

שמלות כלה זולות בסטודיו קלייר

אצלנו בסטודיו קלייר אנחנו מקפידות על מחיר קבוע של עד 4,900 ש"ח בלבד לכל שמלה, על מנת שתוכלו ליהנות משמלות כלה זולות אך יפהפיות שלא קורעות לכן את הכיס בשום שלב. צרו איתנו קשר ונשמח לתת גם לכן שירות מכל הלב ושמלות מדהימות!

נגישות

נשמח לשמוע ממך