האם שמלות כלה סטרפלס מתאימות גם לחורף?

כלות רבות מדמיינות את עצמן צועדות אל עבר החופה בשמלות כלה סטרפלס מהממות שמבליטות את כל החלקים היפים שלהן. היות ועונת החורף מביאה איתה קור גדול ולפעמים אפילו גשמים, נשאלת השאלה האם שמלות כלה סטרפלס מתאימות גם לחורף, ויוכלו לשמש את אותן כלות ביום הגדול ביותר בחייהן. אם גם אתן מדמיינות את עצמכן עם השמלה הפתוחה והמהממת הזו, התשובה לשאלה שלכן נמצאת כאן בהמשך, אז בואו נגלה אותה יחד.

שמלות כלה סטרפלס – עולם שלם של דגמים

אם דמיינתן לעצמכן רק דוגמה אחת מתוך שמלות כלה סטרפלס, דעו שכנראה במציאות קיימות הרבה יותר דוגמאות שיוכלו לשמש אתכן ליום החתונה שלכן. השמלות מגיעות במגוון דגמים, צורות וסגנונות, ולכן ניתן להתאים אותן גם לעונה הקרה והגשומה.

אם הפחד שלכן הוא ללבוש שמלות כלה סטרפלס ולהיתקל בקור גדול שלא יהיה לכן איך להתמגן מפניו, תדעו שניתן היום לצרף לשמלות כלה סטרפלס עליונית או שרוולון שאותם ניתן ללבוש או להסיר בהתאם למזג האוויר. באופן הזה, תוכלו להנות משמלה שתחמם אתכם בזמן הצילומים, ולהוריד את העליונית או השרוולון בזמן המסיבה.

שמלות כלה סטרפלס בנפרד, שרוולונים בנפרד

מעבר לעליוניות או השרוולונים שיכולים להתלבש על גבי השמלה, תוכלו גם לשלב שמלות כלה סטרפלס עם שרוולון נפרד לחלוטין. ניתן לקנות את השמלה בנפרד יחד עם שרוולונים שנראים כמו שתי כפפות ארוכות במיוחד, כך שאלמנט הסטרפלס נשאר במקביל לשמירה על חום הידיים שלכן, ממש עד איזור המרפקים. אם אתן פתוחות לסטייל קצת אחר – הפתרון הזה הוא בדיוק בשבילכן.

גמישות היא מילת המפתח

כשתגיעו לרגע שבו תרכשו שמלות כלה סטרפלס ליום החתונה שלכן, תגלו שמעצבת השמלה שלכן תוכל להציע לכן עוד המון אפשרויות ופתרונות כדי שתוכלו להנות גם מלוק הורס ומשגע, וגם לשמור על חום הגוף שלכן.

אצלנו בסטודיו קלייר תוכלו להיפגש עם מעצבת שמלות הכלה שלנו יחד עם יתר נשות הסטודיו, שיוכלו להתאים לכן את השמלה באופן אישי לצרכים, לרצונות ולמידות הגוף שלכן. מזמינות אתכן לבקר אצלנו, ומצפות לפגוש אתכן!

נגישות

נשמח לשמוע ממך