הכירי סוגים של שמלות כלה שיכולות לעשות את השינוי ביום החתונה שלך

לפעמים נדמה שכל החתונות כבר נראות אותו דבר, שהאוכל שמוגש בהן הוא בדיוק אותו הדבר, ושהשמלות של הכלות כבר ממש לא מביאות איתן שום שינוי או התחדשות. אם גם את עומדת להתחתן בקרוב, כדאי לך להכיר סוגים של שמלות כלה שיכולות לעשות את השינוי ביום החתונה שלך, ולתת את ההרגשה שהנה – דווקא כשרוצים אפשר לחדש. היות והשמלה היא בעלת פוטנציאל גדול להביא מראה מרענן וחדש, בואי לראות איך את יכולה לעשות את זה הכי נכון ויפה שיש.

שמלות כלה נפוחות – להחזיר את העבר להווה

בעבר שמלות כלה נפוחות היו שמלות סופר טרנדיות, ששמרו על מראה קלאסי ואלגנטי. עם הזמן את מקומן של שמלות כלה נפוחות תפסו כל מיני שמלות כלה צמודות, בוהו שיק ועוד, ולאט לאט הסוג הזה פשוט נעלם מהנוף.

בחתונה שלך את יכולה לעשות את השינוי, ולבחור לעצמך שמלות כלה נפוחות שיחזירו עטרה ליושנה, אך ישמרו על טוויסטים עכשוויים וסופר יפים.

שמלות כלה בעיצוב אישי

אחד הדברים הבולטים ביותר היום בעולם החתונות הוא עצם העובדה ששמלות כלה פשוט חוזרות על עצמן – הן נלקחות מתוך קולקציה קיימת ונלבשות בדיוק כפי שהן. על מנת לייצר לעצמך ייחודיות, את יכולה או לבחור שמלות כלה בעיצוב אישי מא' ועד ת', או לבחור שמלות כלה קיימות ולבצע בהן שינויים קטנים שיהפכו אותן לייחודיות, אישיות ושלך בלבד.

שמלות כלה נועזות

עוד אופציה שתהפוך את יום החתונה שלך למגוון ומפתיע היא אופציה של שמלות כלה נועזות. לא כל הכלות אמיצות מספיק על מנת לבחור בשמלות כלה סטרפלס, לדוגמה, או בשמלות כלה עם מחשוף גב עמוק – וכאן בדיוק את יכולה לעשות את ההבדל, כמובן בגבולות הגזרה האישיים שנוחים לך.

שמלות כלה בסטודיו קלייר – לעשות את זה כמו שאת אוהבת

אצלנו בסטודיו קלייר תוכלי לבחור מבין שמלות כלה בשלל סוגים, דגמים וצורות, כך שגם תוכלי לשמור על מראה קלאסי ואלגנטי, וגם תוכלי לבצע שינויים שיוסיפו טוויסט ללוק הכללי שלך. מחכות לך!

נגישות

נשמח לשמוע ממך