המדריך לבחירת שמלות כלה בכפר סבא

עבור מרבית הכלות, בחירת שמלת כלה היא אירוע של פעם בחיים. השמלה שלך נותנת את הטון של יום החתונה שלך והיא משקפת את האישיות והסגנון שלך. כאשר את קונה את שמלת כלה שלך, חשוב לתכנן מוקדם ולקבוע תקציב.

לפנייך מספר טיפים לבחירת שמלת הכלה המתאימה לך:

  1. תמצאי סגנון שאת אוהבת – תעייני במגזיני כלות, באינטרנט ובכל מקום אחר. תשמרי שמלות שאת מתחברת אליהן יותר.
  •  תבחרי את השמלות מועדפות  עלייך- התבונני בתמונות ששמרת ובדקי אם יש לך סגנונות או דפוסים דומים. האם כל השמלות שאת אוהבת  הינן בסגנון שמלות נשף עשויות תחרה? תתחילי שם, ואז צמצמי את האפשרויות עד לרשימה מצומצמת של העדפותייך.
  • תקבעי פגישה עם מעצב שמלות כלה – מעצב או מעצבת שמלות כלה תגרום לחלום שלך להפוך למציאות. הקפידי להביא את התמונות המועדפות עליך לפגישה ולספר להם את סגנון הלבוש בו את מעוניינת.

אל תשכחי להגיד להם מה התקציב שלך על מנת למנוע תסכולים מראש- כך המעצב לא ייתן לך למדוד שמלות מראש  שלא תוכלי להרשות לעצמך.
חשוב ללכת לפגישה עם המעצב יחד הזמיני האנשים חשובים בחייך, כמו אמא, אחות, חברה טובה- אנשים אשר על דעתם את סומכת ואשר יוכלו לעזור לך בבחירה חשובה  זו.  אך קחי זאת בחשבון – ככל שתזמיני יותר אנשים- תקבלי יותר דעות.

בית האופנה קלייר, שמלות כלה בכפר סבא,  יגשים את חלום שמלת הכלה שלך, בתקציב מינימלי,  ויגרום לך להרגיש הכי טוב שאפשר ביום החשוב בחייך.

  • תגיעי בתלבושת מתאימה – תגיעי למדידות לבושה בבגדים אשר יאפשרו לך להחליף שמלות כלה בצורה מהירה וקלילה.  
    אולי תרצי גם להביא זוג עקבים או נעליים דומות למה שאת חושבת שתנעלי ביום הגדול.

  • כשאת מוצאת את השמלה – לאחר שמצאת את השמלה במושלמת עבורך- תתאמי עם ההמעצב לגבי מועד המדידות הנוספות, מועד האיסוף, וערכי רשימה של כל מה שאת עדיין צריכה (אביזרים, איפור והלבשה תחתונה). כשאת מביאה את השמלה שלך הביתה, הניחי אותה במקום בטוח בה היא תישמר מפני לחות, לכלוך, כתמים וקמטים.
נגישות

נשמח לשמוע ממך