לאיזה שלב באירוע מתאימות שמלות כלה קצרות?

שמלות כלה קצרות כבר מזמן כבשו את עולם החתונות. יותר ויותר כלות מבינות שהלוק הקצר לא פחות מחמיא להן מאשר הלוק הארוך, ובוחרות בו שילווה אותן לאורך היום כולו או לפחות לאורך חלקים נבחרים ממנו. אם גם את מתלבטת האם לשלב שמלות כלה קצרות באירוע שלך, טוב שהגעת אלינו! היום נספר לך את כל מה שאת צריכה לדעת על לוק קלאסי לעומת לוק מסיבתי, צילומי חוץ לעומת צילומי פנים וכמובן איך לכל זה קשורה גם עונת החתונה שלך. מוכנה? קדימה, בואי נתחיל!

שמלות כלה קצרות – עונת החתונה רלוונטית לעניין

באופן טבעי עונות השנה מתחברות בצורה ישירה לשמלות כלה קצרות וארוכות. ככל שהעונה חמה יותר, כמו הקיץ, כך הנטייה הטבעית שלך עומדת להיות אל עבר שמלות כלה קצרות, לעומת עונות קרות יותר, כמו החורף, שבהן הנטייה הטבעית תלך לכיוון שמלות כלה שרוול ארוך.

מה שכן, חשוב לציין שגם בחתונות חורף שמלות כלה קצרות יכולות להשתלב בשלב המסיבה, שהוא שלב שחופף לכל העונות – הוא שלב שמלא בריקודים, כיף והשתוללות על הרחבה, ובהתאם נוח יותר יהיה ללבוש שמלות כלה קצרות במהלכו.

הסטייל האישי שלך רלוונטי לבחירת שמלות כלה קצרות

כלות רבות מעדיפות ללבוש שמלות צנועות, שכמובן לא מתכתבות עם העניין של שמלות כלה קצרות. כמובן שלסטייל האישי שלך יש המון משמעות ומשקל בדרך לבחירת השמלה שתלווה אותך, כך שאם את מכירה את עצמך בתור בחורה שאוהבת ללבוש בגדים קצרים – שמלות כלה קצרות יכולות בהחלט להתאים לך. לעומת זאת, אם הסטייל הרווח שלך רחוק מהכיוון – כדאי בהחלט למדוד את השמלה הקצרה כדי לוודא שהיא אכן מתאימה לך, ואם לא – ניתן פשוט לוותר עליה.

למצוא מגוון שמלות כלה קצרות לבחירה בסטודיו קלייר

בסטודיו שלנו, סטודיו קלייר שבכפר סבא, תמצאי מגוון אדיר של שמלות – החל משמלות כלה קצרות ועד שמלות כלה צנועות, ארוכות, בוהו שיק ועוד. נשמח ללוות אותך בהליך הבחירה על מנת להוביל אותך לשמלת החלומות שלך, אז צרי איתנו קשר עוד היום!

נגישות

נשמח לשמוע ממך