על מה חשוב להקפיד בעיצוב שמלות כלה צנועות?

כלות רבות בוחרות שסגנון השמלה שלהן יהיה מעוצב בצורה צנועה. כן, אי אפשר להתווכח עם מה שהלב והגוף מכתיבים, ועל אף שלא מעט כלות בוחרות ביום החתונה שלהן כיום שבו הן חושפות את גופן בכל מיני מקומות – כלות אחרות בוחרות דווקא להצניע. אין ספק שניתן לכבד ולהבין בקלות את המקום הזה, שרוצה להסתיר עד כמה שאפשר את הגוף ביום שבו כל העיניים נשואות אל אותן הכלות, ואם גם אתן מתחברות לעניין – שמלות כלה צנועות הן בדיוק בשבילכן! אז על מה חשוב להקפיד בזמן העיצוב שלהן? הנה כל הפרטים הרלוונטים.

שמלות כלה צנועות – כל מה שחשבתן עליו ויותר

כשמדברים על שמלות כלה צנועות מדברים על שמלות שנועדו להסתיר עד כמה שניתן את הגוף. אז לא, לא מדובר כאן על שמלות בעיצוב שמגיע מתרבויות אחרות, אלא על עיצוב שמאפשר חשיפה מינימלית של חלקים צנועים ואינטימיים בגוף. בדיוק בשביל זה שמלות כלה צנועות צריכות להקפיד על סגנון עיצובי ברור ואחיד, שבא להסתיר את המקומות שאין כל צורך או רצון לחשוף.

ההקפדה בזמן עיצוב שמלות כל הצנועות צריכה להינתן למקומות כמו הרגליים, הידיים, בית החזה, הגב, הבטן, הישבן ועוד. להבדיל משמלות שמציעות מחשופים עמוקים, פתח גדול בגב, שרוולים קצרצרים או שסעים, שמלות כלה צנועות יביאו איתן בדים אטומים שיסתירו את כל החלקים האלו. מדובר על סגנון ייחודי ויפהפה במיוחד, שכמובן שניתן לשחק איתו בהתאם לרצון.

שמלות כלה צנועות – האם הן יקרות יותר?

על פניו נדמה אולי ששמלות כלה צנועות צריכות לכלול הרבה יותר בד ובהתאם המחיר שלהן יהיה גבוה יותר מאשר של שמלות אחרות, אולם בפועל שמלות כלה צנועות יכולות להביא איתן מחירים נוחים לחלוטין. לצורך הדוגמה, בסטודיו שלנו, סטודיו קלייר שבכפר סבא, תוכלו למצוא שמלות כלה צנועות במחיר של עד 4,900 ש"ח בלבד, אז שווה להגיע אלינו!

צרי איתנו קשר על מנת שנוכל להתאים לך את השמלה שתשב עלייך בצורה המחמיאה ביותר, מבלי לחשוף שום חלק בגוף שלא תהיי מעוניינת בו. מחכות לך!

נגישות

נשמח לשמוע ממך