שמלות כלה צנועות הן לא רק לחרדיות

קיימת סטיגמה מאוד נפוצה לכך ששמלות כלה צנועות הן לחרדיות, אנו בקלייר רוצים לנפץ את הסטיגמה הזאת ולהסביר דווקא למה שמלות כלה צנועות הן לא רק לחרדיות והן לכולן. אומנם הקהל החרדי יקנה אך ורק שמלות צנועות אבל גם אתן הקהל הלא חרדי או דתי יכול להנות משמלת כלה צנועה וממהממת שתאים בול למדידותייך.

למה שמלות כלה צנועות הן לא רק לחרדיות?

  1. נוחות מקסימלית – בשמלות כלה שהן פחות צנועות או במילים אחרות חשופות קל מאוד להיות חשוף לתקלות מחשוף למיניהן. מה זה אומר? שלא תמיד תוכלי לדעת בוודאות שכל מה שנמצא מוסתר באמת מוסתר ולכן שמלת כלה צנועה יכולה לתת לך את הנוחות המקסימלית בעניין הזה של המחשוף או אי המחשוף.
  2. חורף – בחורף יותר קר ואומנם בשיא ההתרגשות והאלכוהול אנחנו לא מרגישות את הקור אבל בעזרה של שמלה שהיא קצת יותר ארוכה וקצת פחות חשופה תוכלו להיות מוגנות יותר מפני הקור ולקום למחרת בתחושה טובה ובריאה.
  3. יופי – שמלות צנועות הן לא בהכרח מכוערות, יש שמלות כלה צנועות שהן היפות ביותר שאנו נתקלנו בהן ולכן אנו מאמינים בלב שלם בקלייר שצניעות לא באה על חשבון היופי, את תוכלי להיות כלה מהממת ביותר גם בשמלה צנועה.
  4. Less is more – והכוונה לפחות מחשוף ככה יותר יופי. כן זה אולי יכול להשתמע לשני פנים אבל אנו באמת מאמינים שפחות חשוף לא אומר פחות זוהר, ככה תוכלי גם לרצות את המשפחה השמרנית וגם לאהוב את מה שאת רואה במראה מבלי שזה יפגום בתחושה הפנימית שלך ואהבתך למראה שאת מתבוננת בו.

אז כן, אומנם הקהל החרדי הוא הקהל העיקרי של שמלות כלה צנועות אבל אנו בקלייר רוצים להראות שגם הקהל החילוני יכול להנות ולאהוב שמלות כלה צנועות. במידה ואתן לא מעוניינות בשמלות כלה שאינן צנועות כמובן שיש מגוון שלם של שמלות מיוחדות אבל אנו רוצים שתדעו שזה שהשמלה צנועה לא אמור לתת לכן מעצור או מחשבה נוספת על השמלה.

נגישות

נשמח לשמוע ממך